STRONA G+ü+ôWNA

IFS zapewnia klientom niezbędne wsparcie handlowe i techniczne. Doświadczenie specjalistów firmy pozwala im na znalezienie idealnych rozwiązań dla każdego zadania związanego z doborem elementów złącznych. Nasz dział badawczy wyposażony jest w najnowocześniejszy sprzęt, a wykwalifikowani i doświadczeni pracownicy są zawsze gotowi rozwiązać każdy problem.

 

Pomoc techniczna (24-godzinna obsługa klienta):

  • Organizacja warsztatów w zakresie użytkowania elementów złącznych firmy IFS
  • Dostarczenie próbek produktów firmy IFS
  • Przeprowadzenie ekspertyz produktów złącznych
  • Wybór elementu złącznego
  • Zapewnienie pełnych informacji technicznych dotyczących dowolnego modelu

Wsparcie biznesowe (Support):

  • Obsługa klienta
  • Zarządzanie relacjami z klientami
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Wsparcie dla zamówień grupowych
  • Organizacja dostaw i pakowania